piątek, 18 marca 2011

No i stało się

     Długo zastanawiałem się nad sensem zakładania bloga. Każdy, kto mnie osobiście zna wie, że nie jestem typem człowieka, który lubi dzielić się swoimi emocjami. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Blog disco-polonisty nie będzie intymnym pamiętnikiem z życia 24-latka, ani zapisem jego przeszłości czy przyszłości. Będę tu raczej opisywał świat który dzieje się tu i teraz, komentował sytuację polityczną w Polsce i na świecie, dzielił się przeczytanymi ostatnio książkami, gazetami, artykułami i subiektywnie - zapewne - je oceniał. Ponieważ interesuje mnie sport, znajdą się tu komentarze na temat postępów naszych polskich sportsmenów i sportsmenek.
     Już po tym opisie czuje, że wielu z Was się zniechęciło i zawiodło, myśląc, że będę wrzucał najnowsze i najlepsze kawałki disco-polowych hiciorów, linki do śmiesznych filmików czy wesołe obrazki, a jednak nie! Celem tego blogu nie jest przybliżenie mojej osoby komukolwiek, choć na pewno niektórzy poznają mnie z tej trochę innej perspektywy, zadaniem tego bloga jest przeprowadzenie treningu warsztatu pisarskiego, chcę sprawdzić czy jeśli chce coś napisać bardziej lub mniej na poważnie, to czy to jest zrozumiałe, czy trafia do Was, czy mnie rozumiecie, czy podejmiecie się jakiegoś skomentowania poglądów. Dlatego zapraszam do czytania, komentowania, i niezgadzania się ze mną.
     Blog jest w trakcie tworzenia, dlatego szata graficzna na pewno nie zachwyca, ale jak będę miał więcej czasu postaram się coś z tym zrobić.

1 komentarz:

  1. Świetnie czyta się Twoje wywody. Nie przynudzają, nie są ani za długie ani za krótkie i co najważniejsze bardzo dobrze wyłapujesz ciekawe, ważne, a czasem i śmieszne rzeczy z życia codziennego. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń